woensdag 10 januari 2007

November: Leentje

De foto’s van Leentje zijn gemaakt door Adela!

Leentje wordt onze adoptiehond op afstand. Toen ik haar voor het eerst op de foto's van het dodingsstation Cadiz voorbij komen zag komen, liet ze mij niet meer los. Haar blik in de ogen is net als onze Zorro. Ze bleek ook nog eens hoogzwanger te zijn. In Cadiz is ze bevallen maar gelukkig is ze nu veilig in de Refugio samen met haar 3 pupjes. Daar krijgt ze goede zorg en veel liefde, iets wat ze hard nodig heeft!



in dodingstation Cadiz 30-10 -2007



Cadiz donderdag 8 november



Vrijdag 23 november, Leentje is gered en veilig in de Refugio!!!


Deze schat zorgt ook nog eens liefdevol voor weespupjes van nog maar een week oud die naar de Refugio waren gebracht nadat ze waren gevonden in een plastikzak in een vuilcontainer.






Nieuwe foto’s van Leentje in de Refugio, de laatste daar want die dag zaterdag 1 december is Leentje samen met haar pups naar haar fostergezin gevlogen, super!!!







2 opmerkingen:

patrick zei

Beste,

Wooooww...hier zijn wij even niet goed van...erg emotioneel om als haar fostergezin dat Leentje te zien, ginds in het dodingsstation...

Die blik, die ogen...die Leen voor de bevalling en erna...

Mensen toch...

Goddank is dat nu allemaal voorbij en is ze in goede handen...stilaan aan het bekomen van alles en véél eten en rusten...

Aleid, plaats gerust enkele recente foto's die ik u stuurde, op uw blog...doe gerust, ik beloof dat ik er u nog zend in de toekomst.

Dat arm meisje toch, zo onderdanig en gedrukt...zo vriendelijk 'willen' zijn, maar haar angst laat het nog niet toe...haar vertrouwen in de mens is zo ver zoekgeraakt...Stilaan komen we er wel, Aleid, dat beloof ik u ... :(

Grtjs,

opvang Leentje,
Nancy en Patrick.

Leo zei

Hoi,

Via Adela ben ik op jullie weblog beland.
Wat doen jullie goed werk en als ik die honden zo zie genieten, krijg ik een warm gevoel van binnen.
Zelf hebben we 4 "Spanjaardjes".
Ik heb altijd groot respect voor mensen die honden opvangen om dan te proberen een gouden mandje voor ze te vinden.
Uit ervaring weet ik dat ik niet geschikt ben als "opvanger" want ik hecht me te snel en wil zo'n dier dan niet meer kwijt.

Keep up the good work.

Groetjes,

Leo.