maandag 10 augustus 2009

begin augustus 2009

Fino blijft nog wat langer bij ons, geen van de 3 reacties is een echt goed passend thuis voor hem. Hij zoekt een thuis waar hij los kan rennen tijdens het wandelen, baasjes die niet de hele dag werken. Een andere hond erbij is voor hem niet echt nodig maar als dat wel zo is dan zou dat beter een teefje kunnen zijn. Op zich kan hij goed met andere honden maar vervalt bij middelgrote/grote reuen sneller in machtstrijd en daar kan hij erg vasthoudend in zijn. Met teefjes heeft hij daar geen last van en kan heerlijk met ze spelen. Aan Zorro merk ik nu ook dat hij het wat minder begint te vinden. Hij komt tijdens het wandelen steeds vaker naar mij toe als Fino fanatiek begint te spelen en dan breek ik het spel af. Fino luistert dan gelukkig meteen. Hij weet het ook wel maar kan het toch niet laten om het te proberen.

(voor groter formaat op de foto's klikken)




Sinds 9 augustus hebben we weer 2 kittens in opvang van het asiel in Ede. Er blijven maar kittens komen dit jaar, ze hebben er nog nooit zoveel binnengekregen. Er was weer ruimtegebrek en daarom zijn ze nu bij ons. Rik wilde ze wel weer op zijn kamer en zo horen we boven weer kleine pootjes rennen, gezellig hoor. Keetje en Charlotje zijn 2 schatjes van ongeveer 5 weken oud.

Keetje

Charlotje




Van Remi heb ik een nieuwe camera gekregen, de vorige is heel fijn maar het is moeilijk om kids en dieren onbewogen op de foto te krijgen. De nieuwe, een spiegelreflex is een canon 40D die heel snel foto's kan maken. Het is nog even wennen maar ik merkt meteen al het verschil. Geweldig, ik ben er superblij mee! Hieronder wat eerste foto's gemaakt op het Rozendaalseveld.

















Geen opmerkingen: