zondag 12 september 2010

september 2010



Vrijdag 3 september hebben we Lianne weggebracht naar het vliegveld in Eindhoven. Haar stage bij de refugio van ACE in Spanje van 9 weken gaat beginnen, samen met klasgenootjes Robbert en Lisselotte. Ze hebben er zin in. Lianne zal een blog bijhouden zodat we op de hoogte blijven. De link daarvan heb ik ook aan de linkerkant op mijn blog geplaatst.



Zaterdag 11 september is de ACE-dag. Het is prachtig weer en het is druk. Ons opvanghondje Scooby met maatje Paco was er ook. Sem en Suus die ik had meegenomen deden het super. Beide luisterden geweldig en bleven heel goed bij mij in de buurt. Hoewel het terrein in tegenstelling tot vorig jaar niet was afgesloten was dat geen enkel probleem. Sem week geen moment van mijn zijde en was superbraaf. Pas op het eind op een rustig stukje ging hij wat verder van mij weg. Er waren teveel honden en mensen voor hem om moeilijk te doen. Sem kreeg heel veel aandacht van mensen en paste helemaal tussen de Spaanse honden. Ik heb niet veel foto's gemaakt omdat ik deze keer alleen was. Het was heel gezellig en we hadden heel veel geluk met het mooie weer.


Scooby

Scooby en Paco met baasje Petra




Canto, een opvanghondje, ziet er in het echt toch heel anders uit dan op de foto's op de website.






Geen opmerkingen: